december 9

Jag är på skitdåligt humör nu. Det har varit jättebra hela dagen, till och med när bilen inte ville starta när jag egentligen skulle få åka lite tidigare från jobbet. Sen gick det utför skulle jag vilja säga. Så jag går och lägger mig nu, 19.50. Mitt liv känns hektiskt just nu, jag har inte speciellt många lediga dagar och nästan varken tid eller ork för mina vänner. Dessutom saknar jag min hest. Fast jag väljer att inte tänka på det för jag orkar inte vara ledsen över det. Det känns så dumt när jag egentligen valde det själv. Eller ja.. Inte valde kanske men äh.

Just idag känns det som att dagarna till avresa räknas ner alldeles för fort. Jag vill inte lämna mitt jobb. Det råkar nämligen vara världens bästa jobb. Det blir tungt såhär när man lätt fäster sig vid människor. Men ja, det kommer bli jättesupermegafantastiskt, så det blir nog bra ändå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0