17e juni 2011

Längtar bort så jag kan dö och till råga på det regnar det på Värmdö idag. Och vi har fortfarande inga fönster, det är svinkallt. Pratade lite med en bekant som varit ute och rest i ca 2 veckor tror jag, och som sa att det skulle bli skönt att komma hem. Jag höll på att trilla baklänges! Hemma bra men borta bäst är ju mitt motto, att folk faktiskt helt ärligt inte tycker det är ju jättekonstigt i min värld.

Idag önskar jag att jag vann på triss så att jag kunde få åka till något varmare stället. Det förutsätter ju då att jag köper en trisslott men det har jag inte råd med, så det är kört. Ska istället fortsätta min superstädning här, det börjar arta sig faktiskt!

Imorgon åker jag till karlstad!! Då får jag träffa Frugan. Ser faktiskt fram emot att åka bil också, älskar att åka bil, hoppas det tar jättelång tid!

Kommentarer
Postat av: Toweling med lis o cully

JAA nu åker vi!!!!!!

2011-06-17 @ 12:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0