bikinisäsong

INTE. ÄTA. KLADDKAKA.


INTE.


Syrran sitter nu och trycker i sig en bit utav kladdkakan som doftat helt underbart i huset hela dagen. NEJNEJNEJ jag ska inte. Ni anar inte vilken enorm viljestyrka det krävs för att inte äta upp hela kakan.




Kladdkaka eller självbehärskning?


Frågan jag känner mig tvungen att ställa mig själv just nu är: är jag ens sugen på kladdkaka? Inte egentligen om jag känner efter. Skönt, jag tror jag kan hantera det här.

Det finns en viss risk för att syrran får hitta någon annan som sminkar och gör i ordning hennes hår inför balen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, du och kladdkaka....jag och kläder :P

2011-06-09 @ 20:25:19
Postat av: Lisa

Hej Martina!

Kul att du vill flytta till Tromsö, det gör du rätt i! Jag har trivts hur bra som helst, kanske för att jag har bott så bra och med andra svenskar som du också vill ;)

Vi hittade vårt boende på www.finn.no , där hittar du säkert nåt. Och om du inte har någon att flytta med så kan du säkert också hitta nån på nätet, det vet jag andra som har gjort. Men jag har ingen webadress till det tyvärr. Jobb är säkert inga problem, det var det inte för någon av oss iaf. Lycka till! / Lisa

2011-06-11 @ 21:00:45
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0