Bungy i Grand canyon



HÄHÄ jag håller på att lusläsa USAboken jag lånat av Amanda, vi ska ju på roadtrip i oktober. Vissa saker behöver ju googla eller eventuellt youtubas, givetvis och OH YES jag tänker kasta mig käpprätt ner i grand canyon! Äntligen ska jag få sona för att jag inte kunde hoppa i cape town. Ska ju hoppa där med såklart, det är ju världens högsta. Måste googla fram hur högt detta är. Det ser ju ut som myror som trillar ner från den där bron. Jag gillar när dom kastar tjejen över kanten, en sån grej vill jag göra! Lätt! Amanda är du på eller???

Navajo bridge ska visst vara 141,5 meter hög och själva fallet är visst 67 meter, det är ju ingenting (jämfört med cape towns 216 meter.....). Jag är inte ett dugg nervös. He he....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0