cupcakes..

Åh jag hittade en till cupcakesbild!



LOVE IT.

Sen hittade jag precis ett citat också:

““People tend to think that happiness is a stroke of luck, something that will descend like fine weather if you’re fortunate. But happiness is the result of personal effort. You fight for it, strive for it, insist upon it, and sometimes even travel around the world looking for it. You have to participate relentlessly.””
Elizabeth Gilbert

Elizabeth Gilbert har då skrivit boken jag håller på och läser just nu. Den heter "lyckan, kärleken och meningen med livet" vilket låter lite halv-lame, men på engelska heter den "eat pray love" vilket inte är alls lika trist, och ja det finns en film som heter så som är baserad på boken och den är jättebra. Liz har blivit lite utav en livsvägledare här fastän jag inte ens läst ut boken. Enorm inspiration i alla fall, många av de saker som hon gör i boken vill jag också göra, exempelvis sticka till indien och bo i ashram ett tag. Vi får väl se hur det blir med det.

Jag vet inte varför just den delen av texten blev fet och jag får inte bort det. Mycket störande.

Kommentarer
Postat av: Johanna

En av mina favvisar! Läs den så att jag kan få läsa den igen! ;D

2011-06-17 @ 14:42:35
URL: http://frokenwiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0