Liiiis och cuullllyyy susssilestulaaaaang

Jaha, att inte äta kladdkaka gick bra. Jag har också, mest (eller egentligen enbart) för att jag varit hundvakt släpat mig ut på flertalet långpromenader. Still going strong alltså, idag är det söndag och då får man äta vad man vill för det har jag bestämt. Fast det har ändå bara blivit popcorn som är det minsta onyttigt idag och okej lite choklad också. Jag tycker jag är bra!

Idag har jag lunchat (sushi) med fina Toweling som varit i Stockholm på bröllop över helgen. Har saknat henne sen Afrika och det har varit jättemärkligt att inte ha henne i närheten dygnet runt så det var verkligen guld. Vi pratade om resor såklart, vi är båda sugna på att åka Transibiriska, och båda funderar på Australien så det kanske blir något åt det hållet snart. Eller inte snart för först måste vi jobba, jag ska ju dessutom till usa med frugan och hennes farsa (min svärfar haha), så det lär ta ett tag. MEN vi planerar ändå, helt underbart.

Vet ni vad, alla ni som undrar vad som är meningen med livet? Jag har svaret. Meningen med livet är att resa. Och jag förstår mig inte alls på folk som inte gör det. Ni vet inte vad ni missar! =) Stick nu då!

Kommentarer
Postat av: Toweling (med jättelite lis, men mycke cully)

liiiiis cully susssilestulaaang!!! håller med, alla ni som sitter på röven och säger "jag har inte tid", "jag har lägenhet", "jag har pojkvän" - DÅLIGA BORTFÖRKLARINGAR, ÅK NU!!!!!! NU!

2011-06-13 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0