Rocket science

Det borde inte vara raketforskning att lista ut vad man vill med livet och absolut inte vad det är man vill för stunden. Fortfarande, att inte jobba gör mig galen. Eller nej inte galen, mera zombie. För att försöka få lite fart på tillvaron har jag idag tagit 3 koffeintabletter. En normal person skulle skaka i hela kroppen men jag är fortfarande lika trött och jävlig som innan. Att en person med så mycket fritid som jag har inte ens kan förmå sig att plocka ur diskmaskinen är ju katastrof. Mina föräldrar borde kasta ut mig.

Önskas köpa: ett liv, helst ett helt utan fritid och med rejält överskott på kontot, gratis/billig lägenhet får gärna ingå och trevliga kollegor på jobbet, inga pojkvänner önskas men gärna en häst eller två. Träningstvång på minst tre gånger i veckan vore bra så man slipper se ut som Fläskfia lagom till hösten (och Miami beach).

Finnes: Fritid på heltid, inga sysslor, inga utgifter, inga inkomster. Inga arbetslösa vänner. Går mycket bra att anpassa detta liv efter egna behov och intressen. Exempelvis kan man ju kasta sig nerför skurubron om fantasin begränsar möjligheterna.


Ja jag säger ju det. Galen och zombie.

Kommentarer
Postat av: Toweling (med jättelite lis, men mycke cully)

hahaha du är så underbar!

2011-06-13 @ 23:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0