Vardagstråk

Idag är jag dödligt sugen på sushi. Och på max falafelburgare + lyxshake. Men något sånt blir det inte. Nej jag ska fortsätta projektet jag startade igår som jag kallar "allt ska bort". Det innebär en superstädning här hemma, jag har alldeles för mycket prylar. Allt som inte fyller någon funktion ska UT. Och det som möjligen kan fylla funktion för någon annan skickas till Afrika eller loppis. Så säg till om det är någon som vill skicka iväg något.

Igår hämtade jag mitt schema. Jag har pass som fyller upp så gott som heltid men jag är inte helt nöjd, vill gärna ha det dubbla. Men tackgodegud för att jag börjar jobba igen. Ska bli otroligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0